FAQ
Poniższe odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania pomogły już wielu klientom.
Sprawdź czy znajdziesz też odpowiedź na swoje pytanie:
-
Jakie dane muszę podać aby zarezerwować wyjazd?
Przede wszystkim imię i nazwisko oraz numer PESEL. W niektórych przypadkach przed samym lotem możemy potrzebować numeru dowodu osobistego oraz daty ważności tego dokumentu. Poprosimy również o kontaktowy numer telefonu oraz adres mailowy.
-
Czy na 100% wejdę na wykupioną imprezę sportową?
Tak - wszystkie nasze bilety pochodzą z oficjalnych źródeł oraz partnerów. Udzielamy 100% gwarancji udziału w imprezie.
-
Czy otrzymam fakturę za wyjazd?
Oczywiście - po wyjeździe ustawowo w ciągu do 7 dni otrzymacie Państwo odpowiednią fakturę marża.
-
Czy napewno otrzymam bilety na czas?
Tak - aktualnie większość klubów korzysta z e-biletów, które otrzymujemy mędzy 36 a 3 godziny przed daną imprezą sportową. Wejście odbywa się za pomocą kodu QR umieszczonego na bilecie - co umożliwia wykorzystanie go bezpośrednio z ekranu telefonu.
-
Czy transakcja jest bezpieczna?
Tak - naszym partnerem płatności jest PayU, które odpowiada za najwyższy poziom bezpieczeństwa płatności internetowych.
-
Jak zarezerwować wyjazd?
Wystarczy wybrać interesujący nas pakiet, kliknąć "ZAPISZ SIĘ" i wypełnić formularz rezerwacyjny - na wskazany adres mailowy przyjdzie umowa o świadczenie usług turystycznych" oraz zostaniemy przekierowani do PayU w celu opłacenia zaliczki.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Nasza obsługa chętnie udzieli wszelkich odpowiedzi oraz rozwieje wątpliwości.
Skontaktuj się jedną z poniższych metod:
Email:
Tel. / Whatsapp:
+48 608 572 528
Adres:
ul. Sanocka 17C/2, 61-315
Poznań
Formularz kontaktowy:
Dziękujemy za kontakt. Odezwiemy się najszybciej jak to możliwe.
Wystąpił błąd.
Prosimy spróbować ponownie.