FAQ

Poniższe odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania pomogły już wielu klientom.

Sprawdź czy znajdziesz też odpowiedź na swoje pytanie:

  • Jakie dane muszę podać aby zarezerwować wyjazd?

    Przede wszystkim imię i nazwisko oraz numer PESEL. W niektórych przypadkach przed samym lotem możemy potrzebować numeru dowodu osobistego oraz daty ważności tego dokumentu. Poprosimy również o kontaktowy numer telefonu oraz adres mailowy.

  • Czy na 100% wejdę na wykupioną imprezę sportową?

    Tak - wszystkie nasze bilety pochodzą z oficjalnych źródeł oraz partnerów. Udzielamy 100% gwarancji udziału w imprezie.

  • Czy otrzymam fakturę za wyjazd?

    Oczywiście - po wyjeździe ustawowo w ciągu do 7 dni otrzymacie Państwo odpowiednią fakturę marża.

  • Czy napewno otrzymam bilety na czas?

    Tak - aktualnie większość klubów korzysta z e-biletów, które otrzymujemy mędzy 36 a 3 godziny przed daną imprezą sportową. Wejście odbywa się za pomocą kodu QR umieszczonego na bilecie - co umożliwia wykorzystanie go bezpośrednio z ekranu telefonu.

  • Czy transakcja jest bezpieczna?

    Tak - naszym partnerem płatności jest PayU, które odpowiada za najwyższy poziom bezpieczeństwa płatności internetowych.

  • Jak zarezerwować wyjazd?

    Wystarczy wybrać interesujący nas pakiet, kliknąć "ZAPISZ SIĘ" i wypełnić formularz rezerwacyjny - na wskazany adres mailowy przyjdzie umowa o świadczenie usług turystycznych" oraz zostaniemy przekierowani do PayU w celu opłacenia zaliczki.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasza obsługa chętnie udzieli wszelkich odpowiedzi oraz rozwieje wątpliwości.

Skontaktuj się jedną z poniższych metod:

mail icon
tel icon

Tel. / Whatsapp:

+48 608 572 528



adres

Adres:

ul. Sanocka 17C/2, 61-315

Poznań

Formularz kontaktowy: